حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

Title-less

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱ ق.ظ

یاجواد الائمه!

ای خورشید عشق! ای مولای جوان من! چه زود غروب کردی! سلام بر امامی که «جود» قطره‌ای بود در پیشانی بلندش و «علم» غنچه‌ای بود از گلستانِ وجودش و «حلم» گوهری بود از گنجینه فضایلش. سلام بر امام جواد(ع) که 25 سال، خورشید فضیلت را رویاند و شکوفاند و خود، فروزان تر از خورشید تابید و درخشید.  ستاره جوان آسمان ولایت، با غروب سرخش، زمین را از داغ فراق پیر خواهد کرد.

ای باب الحوائج، یا جواد الائمه! ای بهارِ نهم، تو را شهید کردند؛ در حالی که هنوز بیش از 25 گل در باغ عمرت شکوفا نشده بود.


سالروز شهادت امام جواد (ع) بر شما پاکان مبارک باد .

  • حجره نشین یار

نظرات  (۱)

سلام
من فکر می کنم این که بگید من آمدم برای تبلیغ جالب نیست
آخر وبلاگ جای تبلیغ نیست جای زندگی است
و تبلیغ با واقعیت زندگی فرق می کند اگر همسایتان به خانه شما آمد باید کاری کرد که از محیط خانه شما و رفتار شما درس دین بگیرد و الا بوق و کرنا کردن بی فایده است.
حجره شیشه ای خودت رو زیباتر کن تبلیغ هم نکن تا وقتی یه غریبه وارد حجره ات شد بهمه دنیای طلبه ها چه دنیای قشنگیه که هیچ جای عالم به این قشنگی نیست



پاسخ حجره نشین :


سلام دوست عزیز از نظرات خوب شما و عنایت شما کمال تشکر را دارم و دعایتان می کنم اما چند نکته هم به ذهن حقیر می رسد :
1 . حضور انسان در این دنیا ، رفتار ، منش ، و هر کاری که انجام می دهد در واقع تبلیغ حساب می شود اینکه تبلیغ از چه کسی و چه فکری بحث دیگری است مثلا انسانی که با محبت خدا گره خورده کارهایش تبلیغ از خداوند است چه بخواهد و چه نخواهد و در عوض انسانی که با شیطان گره خورده هر کاری که انجام می دهد تبلیغ از تفکر و منش شیطانی است خواسته یا نخواسته .

2 . وبلاگ هم خود همانطور که شما عزیز بیان کردی و به حق همین است اما این زندگی تبلیغ از یک تفکر و یک جریان است .

3 . در بحث زیبا سازی نیاز به راهنمایی شما دارم که دریغ نفرمایید .

4. در پایان باز هم از عنایتی که فرمودید تشکر می کنم . دستدار شما حجره نشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی