حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

مذهب

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ب.ظ

خداوندا :


به مذهبی ها بفهمان که مذهب اگر پیش از مرگ به کار نیاید پس از مرگ به هیچ کار نخواهد آمد .

 

  • حجره نشین یار

نظرات  (۱۰)

سلام من مشکل همون دختر خانم 24 ساله رو دارم ولی با این تفاوت که ما رابطه مون تموم شده یعنی من تمومش کردم چیزی که خیلی آزارم میده عذاب وجدانه مدتیه که این حس ولم نمیکنه هم در مورد همسر اون آقا و هم در مورد همسر آینده خودم و هم از خدا خجالت می کشم به نظر شما من چکارکنم؟
یادمان باشد اگر شکستیم دلی را

وقت بگذاریم و جمع کنیم شکسته هایش را

پیش از آنکه زیر دست و پای دیگران خردتر شود

ودیگر نشود کاری کرد
ممنون
شماهم موفق باشی
سلام
خیلی زیبا بود
و من آمینش را با دلم گفتم

دلتون گرم یاد خدا

در پناه حق...
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی وبلاگ خوبی داری
سلام با این جمله موافقم. ومرسی که به من افتخار دادین و به وبم اومدین وب خوبی دارین
سلام وبلاگ قشنگی داری ممنون
الهی قلم را دلم را ز دستم بگیر
غریبانه افتاده مستم تو دستم بگیر
الهی مرا سخت سوزان به غم
دلی این چنین را فروزان به غم
موفق باشید .وب جالب ومفیدی دارید.درپناه حق
سلام
مرسی که به وب من سر زدی
وبلاگ جالبی داری
بازم منتظرم
  • محمدابراهیم
  • سلام داداش--میشه این کد اهنگ ویتو برام تو نظرات بذاری ممنون میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی