حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

پرسشی از یک دوست

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۴۵ ق.ظ
سلام من یه دختر 24 ساله هستم تقریبا 3 ساله که با یه آقایی آشنا شدم (همکار بودیم) والان که من محل کارمو تغییر دادم هنوز با هم ارتباط داریم البته هم اون حد خودش رو میدونه و هم من و ارتباط ما در حد دیدن همدیگه و صحبت کردنه تا حالا از این فراتر نرفته ولی مشکلی که هس این آقا متاهله ولی با خانمش مشکل داره ومیگه به خاطر بچه هاش تحمل میکنه البته قصد جدا شدن هم نداره ،ما می خوایم با هم ازدواج کنیم به نظر شما جواب مثبت من گناهه و وارد شدن به حریم خصوصیه این خونوادس البته تنها دلیل من برای تردید همین موضوعه وگرنه ازنظر اخلاق و منش من کاملا این آقارو قبول دارم و میدونم که آدمی نسیت که خانم اولش رو بی حرمت کنه


-------------------------------------------

پاسخ حجره نشین :

سلام خواهرم اگه اجازه بدی در چهار بند جوابتو بدم :

الف : ارتباط داشتن با یک مرد حتی با همان خصوصیاتی گه گفتی از جهت شرع اشکال داره چون هر دوی شما دارای قوه شهوت هستید و از حد خودتون هم که فراتر نرید بازم نگاهاتون ، صحبت کردناتون و . .. بدون شهوت نخواهد بود و این مطلب در مردها بشدت زیاده و این یک نوع گناهه !!

ب : اینکه گفتی گناهه نه اگه اون اقا عدالت رو بین زن اولش و شما رعایت کنه ازدواج شما با اون اقا اشکال نداره و خدا اجازه داده .

ج : اینکه گفتم اجازه داده از جهت شرعه اما از جهت اخلاقی این کار زیاد درست نیست برای اینکه اینو خوب درک کنی خودتو بزار جای خانم اولش ایا تو راضی بودی شوهرت با کس دیگه ازدواج کنه ؟؟

د : شما بیان کردی که از جهت اخلاق و منش قبولش داری ! من یک سئوال دارم آیا همین ارتباط با شما که در حال حاضر پنهانی صورت می گیره و یک نوع خیانت به زن و فرزندان می باشد منش خوبیه ؟؟از کجا معلوم این اتفاق بعدا در مورد شما پیش نیاد ایا ضمانتی هست که اگه با شما هم در اینده مشکل پیدا کرد دوباره با زن سومی ارتباط نداشته باشه ؟؟؟

در هر صورت برای هر دوی شما ارزوی موفقیت می کنم و امیدوارم راهی را انتخاب کنید که پشیمانی نداشته باشه .

از اینکه با صراحت و طولانی صحبت کردم ببخشید.

  • حجره نشین یار

نظرات  (۲)

سلام
وب پر محتوایی دارید
ممنون از حضورتون
پاسختون عالی بود!
هم شرعا هم عرفاو هم اخلاقا!

دست مریزاد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی