حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

سئوال از یک عاشق علی (ع)

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ
سلام حاج اقا

من پسری هستم که شیعه عاشق یه دختر سنی شدم و میخوام باهاش ازدواج کنم ولی شرط گذاشتن که سنی بشم

ولی من دینمو دوست دارم ولی از طرف دیگه عشقمم دوست دارم نمیدونم چکار کنم میشه منو راهنمایی کنین اخه نمی خوام هیچکدموشون رو از دست بدم میشه یه راهی جلوی راهم بذارین--به یکی گفتم گفت که میتونم تقیه کنم منظورشو نمیدونم چی بود الان از شما یه راه حل میخوام ممنون میشم برام ایمیل کنید یا تو وبم نظر بذارین

--------------------------------------------

پاسخ حجره نشین :

سلام علیکم

         انسان عاقل در زنگی  همیشه در بدست اوردن پول به دنبال پول پبشتری می  باشد حال اگر از سطح دنیا و مظاهر آن خواسته هایت عبور کرد و قرار شد محبت و عشق به کسی داشته باشی به نظر شما اگر مخیر باشی عشق امیر المومنین و امام حسین را داشته باشی یا عشق یک دختر حتی اگر بهترین دختر دنیا هم باشد ، کدام را انتخاب می کنی در این معامله باید اونی را انتخاب نمایی که ضرر کمتری داره و افسوس و پشیمانی کمتری داشته باشد بنده نمی گم چکار بکن بر اساس این مطلب خودت بهتر می دونی باید چکار بکنی  .

با تشکر یا علی

  • حجره نشین یار

نظرات  (۴)

سلام. ممنون که سر زدید. من یه سوال دارم.

راستش نمیدونم شما اهل کجایین، که بااین مسافت هایی که میگم آشنایین یا نه.

ما اهل تبریزیم، یه داداش دارم امسال دانشگاه قبول شده میره اسکو. فاصلهء تبریز تا اسکو هم تا جاییکه من میدونم حدود 40 کیلومتره، فعلا که یه سال مجبوره بره بیاد تا بعد ببینیم اگه امکانش بود انتقالیشو بگیریم تبریز(ولی خب گفتم که قطعی نیست بشه انتقالی گرفت یا نه). هفته ای 3 روزم میره دانشگاه.

حالا سوال: بنظر شما باید داداشم نمازشو کامل بخونه یا شکسته؟
آرزوهاتو یه جا یادداشت کن
و یکی یکی از خدا بخواه ؛
خدا یادش نمیره
ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری ؛
دیروز آرزوش کردی !
سلام. ببخشید داداش مسجد بود موبایلشم جواب نمیداد.
پرسیدم گفت تقلیدش به رهبره.
  • ارتش سایبری ولایت
  • سلام حاج آقا!
    مطلبم مشکلی داشت؟
    (ارتش سایبری ولایت)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی