حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

سئوالی از یک دوست

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۵۰ ب.ظ
سلام حاج اقا ببخشید
مزاحم تون شدم حاج اقا عشق من مجازی نبود من رابطه تلفنی داشتم که در حین حرف زدن داداشم گوشی رو گرفت که اتفاقا از دوست های (رفیق فاب) خودش هم بود
 راستی به خاطر گناهام منظورم حرف زدن با نامحرم چه کار کنم
من هر نیت که میکنم  به خاطر دعا یا خواندن قران میگم طلب امرزش این کافیه ؟؟؟
ببخشیدکه  بازم مزاحم شدم


پاسخ حجره نشین :

                      سلام خواهرم هر نوع ارتباطی با نامحرم بر خواسته از یک نوع محبت و عشق پنهانی است و هر عشقی به غیر عشق به الله و اولیاء آن مجازی است ، حالا زیاد مهم نیست دعوای ما سر معنا ومفهوم کلمات نیست . در بحث بخشش گناه ، توبه واقعی همه عوارض گناه شما رو از بین می بره به اینصورت که واقعا پشیمان باشی و در اینده هم سراغ این گناه نروی همین مقدار کافیست امیدوارم ائمه معصومین نگهدار شما باشند . التماس دعا


  • حجره نشین یار

نظرات  (۲)

  • مرضیه زاهدی پور
  • سلام و شبتون بخیر. ببخشین که دیر اومدم . مثل همیشه پر محتوا نوشتین . ممنون از حضور گرمتون . بهترینا رو براتون از خدای مهربون می خوام . خدا پشت و پناهتون باشه .
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.
    وبلاگ بسیار خوب و پر مطلب دارید امیدوارم موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی