حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

سئوال از یک ناشناس طالب معرفت

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۵ ب.ظ
یه سوال می پرسم ازت تو رو جون هر کی دوستداری و می پرستی راستشو بگید.
ما از روز اولی که پا به مدرسه می گذاریم تاریخ اسلام به بعد رو می خونیم و هیچ موقع نشده از قبل از اسلام رو به ما حتی به مدت یک دقیقه هم توضیح بدن من می خواستم بپرسم مگه ما ایرانی نیستیم چرا نباید از قبل از اسلام رو بدونیم چرا نباید بدونیم قبلا توی ایران چی بوده مگه کورش کبیر مال ایرن نیست چرا نباید ما به اندازه یک واحد هم شده توی دوران تحصیل از کوروش کبیر درس پاس کنیم ولی به جای این هرروز مخصوصا توی دانشگاه یه واحد از اسلام به بعد رو ارائه میدن و مجبور به پاس کردن این درسها رو می کنن . درصورتی اگه جرئت داری درمورد قبل از اسلام در دانشگاه حرف بزن . سریع حذف ترمت می کنن از شما خواهش می کنم این سوال رو توی وبتون بزارید و جوابشو هم بنویسید

ما ایرانی هستیم ولی هیچ چیز درمورد ایرانی بودن خودمون نمی دونیم


پاسخ حجره نشین :


استنباط من اینه شما یک خانم هستید پس اجازه بدید شما را خواهر خودم صدا بزنم

         خواهر عزیز برای رسیدن به جواب این سئوال نیازی به این همه قسم دادن نبود بنده شاگرد کوچک مکتب امام صادق (ع) تا اندازه ای که می فهمم برای پاسخ دادن به سئوالات شما عزیزان اماده و در خدمت شما هستم بدون هیچ منتی

بذارید جواب شما مهربان را در چند بند به صورت مختصر بدهم :

1 . اشکال ((البته یک کمی اغراق کردید ((حتی یک دقیقه )) )) شما به متون درسی وارد است  و مثل همه موضوعات و مطالبی که باید در آن گنجانده شود خوبست این بحث شما هم در کتابها بیاید البته یک مقداری از تاریخ ایران امده اما کمه منم قبول دارم.

2 . علم و یادگیری مطالبی که انسان دوست داره یا بهش نیاز داره یا اصلا براش واجبه ، محدود به مدرسه یا دانشگاه نمی شود شما با توجه به رشد علمی و تکنولوژی می توانی در هر زمینه ای کسب اطلاع نمایی کسی مانع شما نمیشه.

3 . در نهایت می خواهم بیان کنم که اگه ما نسبت به گذشته خودمان نا آگاه باشیم در هر زمینه ای که می خواهد باشد ، علمی ، سیاسی ، قومی ، و... رشد نمی کنیم زیرا این موارد به خود شناسی ما کمک می کند زیرا وقتی نسل گذشته را با همه مسائل پیرامون آن شناختیم از عملکرد قوی یا ضعیف آنها درس می گیریم .....

امیدوارم مطالب مفید باشه  التماس دعا

  • حجره نشین یار

نظرات  (۳)

..... مرسی اومدی
سلام وبت عالیه مرسی از حضور گرمت ...
سلام . ممنون که به وبلاگم سر زدید. من قبلا وبلاگتون رو از لینک توی http://ekhksm.blogfa.com/ دیده بودم .خوش حالم که روحانی فعال در اینترنت می بینم. یک پیشنهاد بدم؟؟؟
این آدرس یک وبلاگ هست من خودم چون درگیر کنکورم نمی تونم کاری کنم ولی شما اگه می خواهید تبلیغ کنید یک این چنین کاری رو شما هم توی وبلاگتون انجام بدید
http://khaterechador.blogfa.com/
بعد در مورد آهنگ وبلاگتون من خودم دست کم به فکر جیبم هستم وقتی این آهنگ رو توی وبلاگ اون وبلاگ نویس که از بستگان هستن دیدم گفتم برداره چون از اینترنت هر بار 10mB میکشه خیلی هست و هر کس یک بار بیاد بار دوم نمیاد!!!!!!!!!!
بازم ممون به وبلاگم ســــــــــــــر زدید ( حرفام رو بر بی ادبی نذاریداااا گفتم من حقیر هم یک کمکی کرده باشم به این کار زیباتون)

آفرین ها بر تو بادا ای خدا / ناگهان کردی مرا از غم جدا
گر سر هر موی من گردد زبان / شکر های تو نیاید در بیان
تو در جان منی من غم ندارم / تو ایمان منی من کم ندارم . . .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی