حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

وثیقه رو آوردیم، زندانیمونو بردیم!

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۲ ب.ظ

نوشین نفیسی فرزند دکتر ابوتراب نفیسی، پزشک مخصوص آیت الله منتظری بود و در سال 1358 به عضویت گروه مارکسیستی پیکار در آمد که این گروه همواره به انجام فعالیت‌های تروریستی علیه نظام می‌پرداخت و از جمله گروه‌هایی بود که در آشوب‌های کردستان و خوزستان نقش جدی ایفا کرد. بمب‌گذاری، غارت بانک‌ها، انهدام پل‌ها و جاده‌هااز جمله کارهایشان بود ،  نوشین و همسرش دستگیر می شوند نوشین نفیسی  در دادگاه انقلاب محکوم به اعدام می‌شود اما دخالت‌منتظری که به عنوان قائم مقام رهبری اختیار عفو محکومان را داشت، سبب می‌شود تا در اقدامی نادر، حکم اعدام او به آزادی تخفیف خورد. شهید لاجوردی دادستان وقت انقلاب اسلامی از این بی عدالتی خونش بجوش آمد و در پشت برگه حکم آزادی نوشین نفیسی که به وی ابلاغ شده بود، می‌نویسد: «زندانی نوشین نفیسی یکی از خبیث‌ترین و متعصب‌ترین افراد نادری است که در زندان تحمل کیفر می‌نماید، ولی با شیوه‌های منافقانه به دروغ خود را بریده نشان می‌دهد. بدیهی است کسی که از مرکزیت جناح انقلابی منشعب از پیکار مرتد محارب باشد، آزادیش چه مقدار برای جامعه خطرناک است، ولی چه می‌شود کرد؟! چون دستور آزادیش صادر شده چاره ای جز آزاد کردن نیست. (گرچه با تمام وجود مخالف آزادیش هستم و معتقدم اگر قرار باشد مرکزیت سازمان الحادی با آن همه جنایت و آمریت در کشتار مردم مسلمان و بی‌گناه و ... داشتن همه وزر و وبال اعضا و هواداران اعدام شده سازمانش، آزاد شود، پس ...؟!! خدایا تو شاهدی با دیدن این نامه و تبعیض غیرقابل تصور مرگ خود را از تو خواستم!) لذا با سپردن کفیل و وثیقه‌ای معادل یک میلیون تومان آزاد شد. 2/10/ 63»

 واینک بی عدالتی و تبعیضی دیگر ؟؟!!!

مهدی هاشمی با وجود 13 عنوان اتهامی از جمله اخلال در نظام اقتصادی کشور، جاسوسی، اختلاس، تبانی در معاملات دولتی، اجتماع و تبانی و فعالیت تبلیغی علیه نظام نیز نتوانسته است همچون «بچه های مردم» دلیل قانع کننده ای برای باقی ماندن او در زندان و تکمیل روند تحقیقات باشد !!!؟؟ با وثیقه  10000000000 تومانی آزاد شد .


توانایی تودیع وثیقه 10 میلیارد تومانی؛ یکی دیگر از شباهت‌های بچه هاشمی با بچه‌های مردم!!!؟؟؟



خدایا عاقبت همه ما را ختم بخیر کن

  • حجره نشین یار

نظرات  (۱۷)

  • عشق - ایمان - زندگی
  • سلام

    گفتم خدایا از همه دلگیرم :گفت حتی از من؟؟؟

    گفتم خدایا دلم را ربودند:گفت: بیش از من ...

    گفتم چقدر دوری گفت: تو یا من...

    گفتم نگران روزیم :گفت آن با من...

    گفتم خیلی تنهایم:گفت تنها تر از من....

    گفتم درون قلبم خالیست:گفت پرش کن از

    عشق من؟؟؟؟

    گفتم دست نیاز دارم:گفت بگیر دست من....

    گفتم آخر چگونه آرام گیرم ؟گفت با یاد من....

    گفتم با این همه مشکل چه کنم:گفت توکل به

    من...

    گفتم هیچ کس کنارم نمانده :گفت جز من؟؟؟

    گفتم خدایا ...

    فوق العاده بود
    ممنون از حضورتون
    سلام
    وب زیبایی درین
    تشکر از حضورتون
    الان دارم میفهمم از فضل(نداشته) پدر،پسر را چه حاصل
    سلام ممنونم که به من سرزدین
    یه سوالی داشتم
    ببخشید من توی یه کتاب خوندم که خدا با عقل مومن او را امتحان نمیکند
    منظور این جمله چیه
    میشه بگین ؟ممنونم

    ---------------------------
    حجره نشین :

    سلام مهربان

    ممنون از اینکه به بنده اظهار لطف کردید در مورد سئوالتون باید عرض کنم پرسش شما مبهم است حداقل کتاب را معرفی می کردید تا بتونم جوابتون رو بدم .
  • سراج زاده
  • سلام علیکم
    خیلی ممنون لطف کردید بنده رو به حجره اینترنتیتون دعوت کردید و باعث نورانیت حجرتون شدید!!!
    راستش ما به اتاق اینترنتیتون نگاه کردیم و از زوایا و خفایای آن خوشمان آمد حالا هم درخواست همکاری مضاعف می دهیم باشد راهگشای فتح جهان اینترنت باشد در آینده ای نه چندان دور!
    سر بزنید
    یاعلی
    دوست خوبم سلام
    کامنت زیبایی بود
    انسان با تکیه به استعداد و توانایی هاش زندگی میکنه
    خوشحالم از آشنایی با شما
  • عشق - ایمان - زندگی
  • سلام همرزم

    از شما دعوت می شود در اجرای طرح بیعت با امام زمان (عج), به حلقه های 40 نفره منتظران برای دعا و روزه ی همگانی در روز پنج شنبه 14 دی 1391 مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)؛ با نیت تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به حضرت آقا بپیوندید.

    برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ زبر مراجعه نموده, و در صورت تمایل، حضور خودتان را با معرفی نام تان در بخش نظرات اعلام بفرمایید.

    در ضمن از شما درخواست می شود این دعوت را به تمامی علاقمندان و عاشقان حضرت مهدی (عج), حضوراً یا از طریق سایت و یا وبلاگ خود اطلاع رسانی نموده و دیگر مشتاقان را نیز به این جمع پیوند دهید.

    ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
    http://albeyatolellah.blogfa.com

    انشاالله امام زمان (ع) شما را در صف سربازان و منتظران حقیقی خویش قرار دهد.
    به امید آمادگی دلها برای ظهور ... انشاء الله

    یا مهدی (عج)
    (سلام.از من خواسته شده بود که این متن رو اطلاع رسانی کنم.شماهم اگه تونستید تو این طرح زیبا شرکت کنید و متن فوق را انتشار بدید.ممنون)
    دوستت دارم…
    یک کلمه است با دنیایی‌ از مسئولیت
    گفتنش هنر نیست
    مسئولیت پذیرفتنش هنر است…
  • .::.چادرم، پرچم من.::.
  • سلام
    جالبه که شما فقط جواب سوال یه عده خاص رو می دین و با این که چندین بار سوالم رو پرسیدم ظاهرا جوابی براش نداشتین ...
    فکر می کردم منطقی باشین وگرنه پامو این جا نمی ذاشتم

    ان شالله عاقبت به خیر باشیم و باشید و هیچ وقت شان لباس پیغمبر رو از بین نبرید !!

    والسلام علی من اتبع الهدی

    ---------------------------------------

    حجره نشین :
    سلام مهربان
    امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید در مورد نظرتون باید عرض کنم که اولا : بنده سئوالی را از شما دریافت نکردم تا متعهد به پاسخ دادنش باشم ثانیا : امیدوارم خدا به همه ما توفیق بدهد که زود قضاوت نکنیم ثالثا : ما مخلص همه بچه شیعه ها هستیم سئوالتون را بپرسید تا در حد توان پاسخ دهم التماس دعا
    فقط «یلدا» نیست که بلنده،
    تموم شب های بی تو «یلدا» ست!
  • عشق - ایمان - زندگی
  • سلام

    در نای خشک مرثیه خوان ، نا نمانده است

    نایی برای زینب کبری نمانده است

    باید به جای حافظ و سعدی ، لهوف خواند

    دیگر برای ما شب یلدا نمانده است

    یلدایتان حسینی باد
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
    سلام علیکم پست جالی بود .یازهرا
    زندگی خاطره ای از غم دیرینه ی ماست عشق سرمایه ی عمریست که در سینه ی ماست شاید آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبر از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینطور نوشت هرکه هستی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجباریست
    فراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
    این رشته سر دراز دارد...... از پدر و مادری این چنینی چنین پسر و دخترایی هم بعید نیست
    کجا رو میشه پیدا کرد که دستای اینا توش نباشه؟؟؟؟؟
    خدا همه ی ظالمان رو لعنت کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی