حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

رزق معنوی

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۴۴ ب.ظ
روایت است کسی که نماز شب بخواند روزی‌اش زیاد می‌شود. منظور از این رزق پول نیست، رزق معنوی است. استاد خوب گیرش می‌آید، رفیق خوب پیدا می‌کند، هم اتاقی خوب گیرش می‌آید، هنگام مسافرت همسفر خوب کنارش می‌نشیند، نه هرویینی، نه سیگاری. زن خوب ، شوهر خوب ، داماد خوب، عروس خوب، پدر زن خوب، مادر زن خوب ، این‌ها رزق هستند.
 ما خیال می‌کنیم که رزق یعنی پول بدست آوریم، می‌گوییم پس چرا ما نماز شب خواندیم پول گیرمان نیامد. رزق معنوی مهم‌تراست. اگر کسی نماز شب بخواند رزق معنوی بدست می‌آورد .



از فوائد دیگر نماز شب این است که خوشبو می‌شوی.
من با بعضی‌ها معانقه می‌کنم می‌بینم خیلی معطرند. بعضی‌ها عطر هم می‌زنند بوی بد می‌دهند، اما بعضی‌ها عطر هم نمی‌زنند، اما وقتی معانقه می‌کنند خوشبو هستند. این مال نماز شب است.

از امام صادق (ع) پرسیدند: که من هر شب می‌خواهم نماز شب بخوانم اما نمی‌شود، چکار کنم؟ فرمودند: گناهانت زنجیرت کرده‌اند. استغفار کنید، بعد نماز عصر 70 تا استغفار از تعقیبات است، استغفار کنید.

  • حجره نشین یار

نظرات  (۴)

  • سعید شریفی اسدی
  • سلام حاجی
    آرزوی موفقیت در اهداف عالیه
    مطالبجالب با محتوایی بود
    ضمنا قالب وبلاگتونم زیبا
    البته خودتونم خودتونم .....
    خیلی خوشحالم که تو این فضای مجازی تقریبا نا سالم حضور شما رو حس میکنم
    امیدوارم دوستان طلبه و مذهبی به این عرصه حضورشون ژررنگ بشه .
    یا علی
    منتظر بازدید و اعلام نظر شما هستم
    نمیدونم از کجا شروع کنم قصه تلخ سادگیمو نمیدونم چرا قسمت میکنم روزهای خوب زندگیمو چرا تو اول قصه همه دوستم میدارن وسط قصه همیشه سربه سرم میزارن تامیخواد قصه تمام شه همه تنهام میزارن،میتونم مثل همه۲رنگ باشم دل نبازم میتونم مثل همه یه عشق بادی بسازم که با یه نیش زنبور بترکه و خراب بشه تا بیاد جمش کنه حباب دل سراب بشه میتونم بازی کنم با عشق و احساس کسی میتونم درست کنم ترس دلودلواپسی میتونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم میتونم پشت دلا قایم بشم کمین کنم…ولی باز منم مثل اونا یه درغگو میشم ورد زبونا..یه نفر پیدا بشه بهم بگه چکار کنم باچه تیری اونیکه دوسش دارم شکار کنم من باید از چی بفهمم چه کسی دوستم داره توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره؟
    خیلی خیلی ممنون حاج اقا برادر
    چرا جواب سوال خودمو نمیدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نمیدونم از کجا شروع کنم قصه تلخ سادگیمو نمیدونم چرا قسمت میکنم روزهای خوب زندگیمو چرا تو اول قصه همه دوستم میدارن وسط قصه همیشه سربه سرم میزارن تامیخواد قصه تمام شه همه تنهام میزارن،میتونم مثل همه۲رنگ باشم دل نبازم میتونم مثل همه یه عشق بادی بسازم که با یه نیش زنبور بترکه و خراب بشه تا بیاد جمش کنه حباب دل سراب بشه میتونم بازی کنم با عشق و احساس کسی میتونم درست کنم ترس دلودلواپسی میتونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم میتونم پشت دلا قایم بشم کمین کنم…ولی باز منم مثل اونا یه درغگو میشم ورد زبونا..یه نفر پیدا بشه بهم بگه چکار کنم باچه تیری اونیکه دوسش دارم شکار کنم من باید از چی بفهمم چه کسی دوستم داره توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره؟


    -------------------------------

    حجره نشین :
    سلام در وبلاگتان جواب داده شد .
    خب اینجا هم جواب میدادین ما بهره میبردیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی