حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

9 دی

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۲۳ ب.ظ
به مناسبت یوم الله 9 دی

در جریان فتنه سال 88 باید توجه داشت که هدفگذاری دشمنان دین این بود که گروه کشی های خیابانی و جریانات را به واقعه عاشورا بکشانند.وقتی آن‌ها قصد سرکوب نظام جمهوری اسلامی را دارند طبیعی است که باید ابتدا دفاع از فلسطین را بکوبند و به جایی برسند که چاشنی اصلی قیام و حرکت مردم کشور که مسئله قیام سید الشهدا(ع) است را سرکوب کنند. این مسئله از همان ابتدا جزو اهداف اولیه آن ها قرار داشت ولی زمانی که در سال 88 بستر را آماده دیدند تا این جا هم پیش رفتند و اگر بیش از این هم بستر را آماده می دیدند قطعا کشتار روحانیت و نیروهای حزب اللهی را راه می انداختند.بنابراین برخی جریان‌های سیاسی بودند که به خاطر فرصت‌یابی و قدرت‌یابی در داخل کشور بستری برای فتنه شده و راه را بازکردند، نمی توان ساکتین و خواص را جزو فتنه گران دانست؛ در انقلاب سیدالشهدا(ع) هم عده ای به میدان آمدند ولی مردد شده و شک و تردید داشتند ولی در لشگر امام حسین(ع) بودند لذا نمی‌توان آنها را جزو سپاه عمرسعد عنوان کرد.در عین حال این افراد برای ما به عنوان عناصر زاویه‌دار با رهبری مطرح بوده و اعتماد ما از این افراد سلب شده است. دی یک حادثه نبود بلکه یک جریان بود؛ علی رغم اینکه بسیاری قصد دارند بگویند 9 دی یک حادثه بود که اتفاق افتاد و مردم تظاهرات و راهپیمایی به راه انداختند باید بگوییم که خیر 9 دی تنها همین تظاهرات نبود بلکه یک آیینه بود که جریانی را به نمایش گذاشت و این جریان، نهادینه ثابت در کشور است.

9دی ثابت کرد مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قائمه اصلی است که محور تمام وابستگی مردم به نظام ولایت است. اگر ولایت نباشد کل نظام از مردم منفک می شود .

  • حجره نشین یار

نظرات  (۴)

وب خیلی خوبه ممنون که تو وبم اومدی و نظر دادی
چه روزای بدی بود...خوب یادمه چقدر غصه خوردیم و ناراحت شدیم....
از این راه شاید نتونستن کاری بکنن اما از اون موقع تا حالا حربه های دیگه ای پیش گرفتن و دیر یا زود صدای مردم در میاد
چه روز بدی بود!یادآوریشم حالمو بد میکنه
  • غریبه اشنا
  • حاجی کجایی پ
    بابا زود جواب بده باور کن دیگه نمیتونم خب یه راهی جلوم بذار

    نمیشه

    ----------------------------

    سلام جوابتون رو در نظری که در پست ثابت (دل نوشته ) داده بودید نوشتم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی