حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

سئوال از ستاره خانم

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۵۵ ب.ظ
سلام من مشکل همون دختر خانم 24 ساله رو دارم ولی با این تفاوت که ما رابطه مون تموم شده یعنی من تمومش کردم چیزی که خیلی آزارم میده عذاب وجدانه مدتیه که این حس ولم نمیکنه هم در مورد همسر اون آقا و هم در مورد همسر آینده خودم و هم از خدا خجالت می کشم به نظر شما من چکارکنم؟


---------

پاسخ حجره نشین :

سلام متشکرم از اینکه مرا قابل دانسته و مشکلت رو مطرح کردی و خیلی خوشحالم که بر هوای نفست غلبه کردی و رابطه ات را قطع کردی الحق که دختر شیعه هستی

اما در مورد سئوالت : ببین هر عملی که انسان انجام میده باید منتظر عکس العملش باشه و ما باید اگه گناهی انجام دادیم تمام سعی خودمان را بکنیم دچار عکس العلش نشیم ! حال میشه نشست و مثل شما عزیز غصه خورد و عذاب وجدان داشت که به نظر من کاری از پیش نمی بری ، خداوند رحیم و مهربان بهترین کار رو به ما معرفی کرده و ان توبه و پشیمانی از عملمان است و باید این پشیمانی همراه با یک چاشنی باشد تا عمل نماید و عکسل العمل گناه رو از بین ببره و اون چاشنی عوض کردن راه گذشته است یعنی مجددا همان گناه را مرتکب نشیم و شما اگه اینگونه عمل کنی خدا همان خدای بزرگ ضمانت داده اینده ات دچار مشکل نشه ! به خدا اعتماد داشته باش و خودتو به خدا واگذار کن . یک نکته را هم حتما فراموش نکن این ارتباطت رو به هیچکس حتی دوستانت و بخصوص در اینده با شوهرت مطرح نکنی که با مشکل جبران ناپذیری مواجه خواهی شد .

امیدوارم موفق باشی من گنهکار رو هم دعا کن



سلام ممنون از لطفتون
یه سوال دیگه اینکه من اینجوری نجابت و پاکیمو از دست دادم؟ منظورم دوستی و ارتباط داشتن با یه آقا

------------

پاسخ حجره نشین :

سلام ارتباط با نامحرم مثل همه گناهان یک ناپاکی به دنبال داره یا به تعبیر روایات هر گناه یک نقطه سیاه در قلب انسان ایجاد می کنه اما شما با همان روشی که گفتم این ناپاکی را از خود دور می کنید و امام صادق (ع) می فرمایند :  کسی که توبه می کند مثل کسی است که اصلا گناه نکرده . در هر صورت به اینده فکر کنید.

  • حجره نشین یار

نظرات  (۱۰)

  • ~♥✘ HêLêñα ✘♥~
  • دلـــتــنــگم...
    نه برای روزهایی که رفــت...
    نه برای آرزوهایی که ورق ورق شعر کردم...
    دلـــتــنــگم...
    نه برای "بودن هــــــایــش" او باشد یا نباشد
    عاشقش هستم...
    فقــط دلـــتــنــگم..؛
    برای آن دوستت دارم هایی که به او گفتم و سکــــوت کرد...!!
    سلام ممنون از لطفتون
    یه سوال دیگه اینکه من اینجوری نجابت و پاکیمو از دست دادم؟ منظورم دوستی و ارتباط داشتن با یه آقا
    سلام

    ممنون از حضور گرمتون
    سلام
    از راهنماییت لذت بردم
    ادمی که توبه میکنه از هر زلال ابی زلال تره
    دوستمون پاک چون دریاست
    بگو ما را هم دعا کنه


    سلام. وبت خیلی جالب و قشنگه. موفق باشی. دمتون گرم
    سلام روزتون بخیر..اول ازهمه ممنونم که به وبم سرزدین..اماراستش دقیقامفهومومنظورتون روازچیزی که برام نوشتین نفهمیدم میشه لطفاتوضیح بدین؟ممنون میشم..
  • ادبیات زندگی
  • وب جالبی دارین
    مرسی سر زدین
    مرسی که اومدید خیلی ممنونم خوشحال شدم خیلی جالب بود
    راستی با تبادل لینک موافقید؟
    اگر مایلید منو با عنوان (به یاد تو...) لینک کنید بعد خبر کنید تا لینکتون کنم
    ممنون که وبم اومدی :)
    نه ما ازهم جدانمیشیم فقط فاصله دوری بهمون فشار آورده...آخه دوسال دوست داشتن ولی ندیدن هم ...خیلی سخته هیشکی تجربه نکرده
    ولی باوجود عشقمون و دوست داشتنمون زیاد بش فک نمیکنیم ...
    امیدوارم خدای مهربون کمکمون کنه
    http://eliosajjad.blogfa.com
  • مرضیه زاهدی پور
  • سلام! فقط اومدم از لطف و توجهتون تشکر کنم . ممنونم از شما . مثل همیشه عالی بود و پر محتوا پستتون .ببخشید که با تاخیر اومدم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی