حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

حجره نشین

انتظار آمادگی است نه وادادگی

مشخصات بلاگ
حجره نشین

سلام عزیز

امیدوارم ورود بنده در دنیای مجازی که خود تبلیغ مجازی محسوب می شود برای طالبان معارف اهل بیت مفید واقع شود ، لازم می دانم نکته ای خدمت شما عزیزان عرض نمایم ، دین اسلام و بخصوص مذهب حق شیعه دارای استانداردهای مشخصی است که متاسفانه از ناحیه افرادی که خود را دین شناس می دانند دچار برداشت های سلیقه ای شده است لذا مطالبی که در این وبلاگ می خوانید طبق همان استاندارد ها می باشد و ممکن است بعضی از مطالب به گوش شما غریب باشد ، از شما عزیزان خواهش میکنم در صورت داشتن سئوال در زمینه دینی و مسائل مربوط به خانواده و ارتباطات اجتماعی و ... از طریق وبلاگ با بنده درمیان بگذارید .

دوستان عزیز در صورت پرسیدن سئوال ، آدرس وب یا ایمیل خود را بگذارید تا در صورت پاسخ به شما اطلاع رسانی نمایم

طبقه بندی موضوعی

دل نوشته

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۴ ب.ظ

سلام عزیزان و دوستان با صفا


تا بحال به این دعایی که در ماه مبارک رمضان بارها خوانده اید دقت کرده اید ؟ 

هیچ کس مثل خدا نمی شود یعنی شما نمی تونی برای زندگی خودت کسی را مثل خدا پیدا کنی چه برسه که بهتر از خدا گیرت بیاد !! برای فهم این مطلب یک مثال براتون می زنم فرض کنید شما داری آشپزی می کنی و همه مواد لازم را هم در اختیار داری ( گوشت ، روغن ، پیاز ، برنج ، لوبیا ، ادویه جات ) و هر چه فرضشو بکنی بعد از پخت غذا یادت می اید که به غذا نمک نزدی خوب این غذا با همه موادش یک چیز کم داره اونم مزه است خوب شما قبول داری که همه خوشمزگی غذا به مزه آن است ! حال فرض کنید می خواهید آشپزی کنید و مواد زیادی ندارید اما به غذا نمک می زنید ، با همه کمبود مواد (مثلا شما فقط برنج و سیب زمینی دارید و ادویه و روغن )اما غذا خوشمزه است . خوب خدا مزه زندگی است اگه همه با تو باشند خدا نباشه زندگی فایده و مزه ندارد.

دوستان گلم باور کنید با خدا زندگی کردن مساوی با شادابی و نشاط و آرامش


دوستدار شما حجره نشین


  • حجره نشین یار

نظرات  (۱۰)

  • عشق - ایمان - زندگی
  • سلام استاد
    یک سوال :
    چرا وقتی پای چیزی در میان میاد میگن زن ها فلانند و فلان .
    چرا اینقدر کتاب درباره زنان هست اما درباره مردان کمه ؟ مثلا چرا دنیا کتاب درباره زنان داریم اما درباره غیرت و بی غیرتی مردان کتاب ها خیلی کمند ؟
    بسیاری از بی حجب و حیایی زنان از مردان بی غیرت و غیرت افراطی است !
    ولی بازهم اینو به نام زن تموم میکنند ؟
    مگه در روایتی نداریم دیوث به کسی می گویند که اگر مردی راضی باشه که همسرش ارایش کرده و زینت کرده از منزل بیرون رود خدا برای هر قدمی که بر می دارد برای مرد خانه ای در جهنم می سازد و هر کس این مردان را دیوث بنامد هیچ گناهی بر آنان نیست .
    البته از خانم ها دارم حمایت نمی کنم - بحث من دو طرفه هست .
    فقط می خوام چراهام جواب داده بشه ؟
    ببخشید که چراها زیاد بود .
    بازم ببخشید

    -----------
    جواب داده شد
  • مرضیه زاهدی پور
  • سلام ! خیلی ممنون از حضور گرم و پر مهرتون . مثل همیشه زیبا بود و پر محتوا. ممنون که می آیید و دلگرمم می کنین. موفق باشین .
    به خدآ آپم
    من و دوستم کلی سوال شرعی داریم شمارتون رو میخوایم اصن اینجوری نمیتونیم بیانشون کنیم...

    بچه های خوبی هستیم مزاحمتون نمیشیم ....
    فقط خیلی سریع میترسم کار از کار بذگره!

    --------------------------
    حجره نشین :

    سلام با توجه به مشغله زیاد فعلا چنین درخواستی امکان پذیر نیست از طریق وب سوالتون رو بپرسید ، شرمنده همه دوستان هستم
    سلام حاج اقا ببخشید
    مزاحم تون شدم حاج اقا عشق من مجازی نبود من رابطه تلفنی داشتم که در حین حرف زدن داداشم گوشی رو گرفت که اتفاقا از دوست های (رفیق فاب) خودش هم بود
    راستی به خاطر گناهام منظورم حرف زدن با نامحرم چه کار کنم
    من هر نیت که میکنم به خاطر دعا یا خواندن قران میگم طلب امرزش این کافیه ؟؟؟
    ببخشیدکه بازم مزاحم شدم
    ---------------------------
    حجره نشین :

    جواب داده شد
    یه سوال می پرسم ازت تو رو جون هر کی دوستداری و می پرستی راستشو بگید
    ما از روز اولی که پا به مدرسه می گذاریم تاریخ اسلام به بعد رو می خونیم و هیچ موقع نشده از قبل از اسلام رو به ما حتی به مدت یک دقیقه هم توضیح بدن
    من می خواستم بپرسم مگه ما ایرانی نیستیم چرا نباید از قبل از اسلام رو بدونیم
    چرا نباید بدونیم قبلا توی ایران چی بوده
    مگه کورش کبیر مال ایرن نیست چرا نباید ما به اندازه یک واحد هم شده توی دوران تحصیل از کوروش کبیر درس پاس کنیم
    ولی به جای این هرروز مخصوصا توی دانشگاه یه واحد از اسلام به بعد رو ارائه میدن و مجبور به پاس کردن این درسها رو می کنن . درصورتی اگه جرئت داری درمورد قبل از اسلام در دانشگاه حرف بزن . سریع حذف ترمت می کنن
    از شما خواهش می کنم این سوال رو توی وبتون بزارید و جوابشو هم بنویسید
    ما ایرانی هستیم ولی هیچ چیز درمورد ایرانی بودن خودمون نمی دونیم


    ---------------------------
    جواب داده شد
    سلام دوست عزیز خیلی وب سایت جالبی داری من که لذت بردم امیدوارم همشه موفق باشی.از کامنتهایی هم که گذاشتی ،ممنون.

    باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفتیم.
    سلام.کاملا درسته
    سلام.
    بله درست میگید. تو این دوره زمونه همه نمکو از رژیم غذایی شون حذف کردن.
    ممنون از کامنتتون.
  • شیعه عاشق
  • سلام داداش خوبی؟

    من اخر منظورتو نفهمیدم کلام اخرو بگو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی